کاهش قیمت ورق گرم صادراتی در چین
نوشته شده توسط : آهن پرایس

در بازار فیوچرز چینی قیمت ورق گرم صادراتی حدود 27 دلار در هر تن کاهش داشته است و در مقایسه با قیمت های هفته ی پیش حدود 20 دلار پایین تر آمده است. طبق آمار های منتشر شده، قیمت کنونی ورق گرم صادراتی از قراری 560 تا 580 دلار در هر تن فوب می باشد.  روند بازار در حال حاضر به گونه ای است که به دلیل تعطیلات اولین هفته ماه اکتبر در چین، تمایل خریداران تا حد قابل توجهی کاهش یافته است اما طبق پیش بینی های انجام شده، به نظر می رسد شاهد شکل مطلوب تری از بازار در هفته های پیش رو باشیم.

عده ای علت این کاهش قیمت های اخیر را بالارفتن میزان عرضه در بازار می دانند. لازم به ذکر است که به دلیل شرایط ایجاد شده در بازار چین، می توان اعلام کرد که در بازار چین شاهد افت قیمت های بیشتری نخواهیم بود زیرا انبار های تجار به دلیل فروش های زیاد اخیر رو به تمام شدن است.

به نظر می رسد که افت قیمت های اخیر به دلیل کاهش قیمت در بازار های داخلی چین می باشد. در این مدت قیمت ورق گرم در بازار داخلی چین نیز 6.5 دلار هر تن افت داشته است. ظاهرا علت اصلی افت قیمت خبر افزایش تولید چین است. شروع مجدد به کار کارخانه بنکسی استیل تاثیر زیادی بر جو بازار داشته است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: